joi, 2 aprilie 2009

Cartofi frantuzesti

Nu stiu care e reteta originala de cartofi frantuzesti. Eu aceasta asa o stiu de la mama. E o mancare care o facem relativ des, ingredientele sigur le avem acasa si nu da gres. Am servit-o cu salata de salata verde.



Ingrediente: cartofi (depinde de numarul de portii, eu am fiert cam 14 cartofi medii, pentru 4 portii), 4 oua, smantana, telemea de oaie razuita (intotdeauna eu am folosit cascaval insa acuma nu aveam si am folosit telemea de oaie si mi s-a parut si mai delicioasa mancarea),  parmezan optional, sare si piper.



Intr-un vas de yena am pus putin ulei si apoi am inceput sa cladesc: un strat de cartofi, sare si piper, un strat de telemea, unul de oua, smantana, si apoi de la inceput. 



Finalizam cu un strat de cartofi si smantana (si daca puneti cascaval adaugati si deasupra).



Se introduce in cuptorul preincalzit pentru 25-30 de minute. Eu dupa 20 de minute am presarat parmezan (pentru ca nu am folosit cascaval). Pofta buna !

2 comentarii:

Moni spunea...

Hey there, ma plimbam pe aici pe blogul tau ca deja ma durea capul de atatea call-uri si am zambit cand am vazut reteta de cartofi frantuzesti, exact asta vrea sa fac in weekend. ce mai pun eu (stiu dintr-o carte de retete manastiresti): usturoi (am acum verde de la mama din gradina) si mananc cu iaurt. e yummmmmyyyy! :)

Bianca spunea...

Moni ... intradevar ca un sos de iaurt cu usturoi verde intins peste o portie zdravana de cartofi iti poate pune poftele la loc bun :)

Trimiteți un comentariu