miercuri, 22 aprilie 2009

Briose din foietaj si bacon

Revin si eu in blogosfera cu cateva din aperitivele facute de Pasti. Din pacate aparatul meu foto se cam apropie de sfarsitul perioadei de utilizare deoarece nu prea mai pot face poze clare aproape deloc, deci sunt retete carora nu le-am putut fotografia deloc procesul tehnologic, asa ca acelea raman sa fie povestite cu o alta ocazie. Reteta este de pe blogul Edithei.



Aceste briose au avut un efect bun asupra invitatilor si a familiei. Sunt usor de facut si bune.

Ingrediente: un pachet de foietaj (Morarita, 2 foi in pachet). Umplutura: 200 gr sunca (bacon) taiat cubulete mici, 200 gr smantana (mai grasa), 2 oua, 1/2 ardei gras rosu mare taiat cubulete, 4 fire de ceapa verde taiate marunt, sare, piper.

Intr-un bol se bat ouale putin si apoi se adauga restul de ingrediente si potrivim de condimente.
Se ia o foaie de foietaj, o intindem putin si taiem patratele de 10x10 cm. Din foile Morarita ie fix 9 bucati. Eu am taiat intai in patratele, apoi am luat fiecare patratel si l-am mai intins un  pic cu sucitorul si apoi am asezat in forma de briose. Am pus apoi cate o lingura de umplutura in fiecare briosa.



Se aseaza frumos in tava, eu am pus cate 9 bucati odata (cate ies dintr-o foaie de foietaj) si le-am bagat in cuptorul preincalzit pentru 20-25 de minute.



Sunt bune reci. Le-am pus pe platoul cu aperitive taiate in doua. Pofta buna!

1 comentarii:

Edith spunea...

Sa va fie de bine! :)

Trimiteți un comentariu