sâmbătă, 14 mai 2011

Piure de cartofi cu morcovi

Mi-a facut cu ochiul aceasta reteta. Parea gustoasa numai din enumerarea ingredientelor si m-am gandit ca o sa fie bun la cina (pranz nu prea pranzim).


Ingrediente: 600 gr cartofi, 300 gr morcovi, 2 foi de dafin, 2 cepe medii, 3 catei de usturoi, 50 gr unt, 50 gr lapte, sare, piper.

Am purces la drum. Intr-o oala am pus la fiert in apa cartofii taiati cuburi si morcovii de asemena taiati. Atentie ce morcovi sau cartofi folositi. Daca cartofii sunt de casa, la fel sa fie si morcovii, deoarece cei de la hypermarket se fierb mai repede decat legumele de casa. Am pus si foile de dafin in apa.


Intre timp intr-o cratita am calit putin ceapa taiata marunt cu cei 2 catei de usturoi (intregi) pana ce aceasta devine traslucida. Dupa ce s-au fiert morcovii ii adaugam in cratita si mai calim 2-3 minute.


Adaugam cartofii, untul, laptele si condimentele si pisam cu ustensila de piure, nu cu mixerul (asa scrie la reteta, ca sa simtim piureul).


Am servit piureul cald alaturi de o mancare de ficatei de pui. Pofta buna!

3 comentarii:

mona_sax2 spunea...

Draga Bianca,

Nici nu stii ce mult ma bucur ca ai revenit cu retete! Mi-a parut rau ca din februarie si pana acum nu mai vazusem nimic nou si imi era teama ca o sa renunti :(

Daaar acum sunt foarte bucuroasa ca te-ai intors :) am incercat multe dintre retetele tale, sunt foarte bune, esti o gospodina desvarsita. Te felicit si iti multumesc din suflet pentru ca postezi pe acest blog,

Te pup,

Mona

mona_sax2 spunea...

*desavarsita :)

Nil spunea...

este si reteta mea de piure (minus dafin) si este super gustos

Trimiteți un comentariu