luni, 13 iunie 2011

Matusa Marița - primăvara

Eu nu știu cum sunt alții, dar eu, când ma gândesc la ea, mi se umple inima de fală. Un om gospodar, care a așteptat pensionarea, profesoară de mate fiind, ca sa continue munca cu ceva ce face cu drag. Nu știu daca sa ii spun agricultură sau grădinărit, dar e facut cu pasiune. Mă mândresc cu matusa Marița și o pomenesc oricând am ocazia. De primăvara și până toamna, de câte ori trecem pe la ea, ne umplem plasa cu bunătăți crescute de mâinile ei. De data aceasta căpșunii au fost mai mici decât anul trecut, dar cu un gust extraordinar. Am umplut o coșărcuță și cu cireșe dar eram atât de preocupată încât nu au mai încăput la pozare.


În weekend am surprins gradina primăvara, cu răsaduri și cu delicioșii căpșuni, și v-o prezint în imagini.

Varza


Ardei

Rosii


Castraveti



Varza din nou


Vinete


Fasole pe "rudă"

Ardei printre roșii


Cartofi


Căpșuni



O să revin și cu alte momente din grădina mătușii Marița. Si cu o poză a ei. Ohh și toamna ...

2 comentarii:

Monya spunea...

Arata intr un mare fel gradina matusii tale Marita si cred ca ai de ce s-o admiri si s-o lauzi...la asa culturi ..trebuie munca !!!!!!

Anonim spunea...

Din aceasta gradina am pus varza la murat.Excelenta!

Trimiteți un comentariu