joi, 19 martie 2009

Waffe cu mere

Waffe ... de cand astept sa fac. Mi-am comandat si aparatul de waffe online, a venit si aparatul si eu am ajuns in spital internata de gripa. Totusi m-am externat, nu mi-am revenit complet, insa am vrut sa testez aparatul (sa vad de nu e defect :) ). Reteta de pe blogul Teodorei.



Ignorati aspectul estetic al waffelor (nu le-am luat frumos marginile), erau primele, si m-am simtit dintr-o data rau.

Ingrediente: 150 gr unt, 250 gr faina, 150 gr zahar, 4 mere, 4 oua mari, 4 lg lapte (eu am mai adaugat putin), 1 praf de copt, o vanilie, 1+1/2 lgt scortisoara



Exceptand mere se amesteca toate ingredientele (cu mixerul sau cu o lingura de lemn). Separat se curata merele, se dau pe razatoarea mare si se adauga in compozitie cu suc cu tot.



Punem aparatul in priza pe setarea 4, ungem cu unt (topit in prepalabil) si punem 3 linguri de compozitie. Lasam capacul incet si coacem pentru aproximativ 3 minute (timpul depinde de aparat, de setarea aleasa, etc). Sa aveti in considerare ca deoarece am pus praf de copt waffele vor creste in aparat, de aceea nu trebuie multa compozitie.


Sunt bune. Se servesc cu lapte cald.

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna,
imi doresc si eu un aparat de waffe, de unde l-ai comandat? imi poti lasa un raspuns pe mail, te rog?...mineagabriela@yahoo.com

multumesc,
si la mai multe retete! :D

Bianca spunea...

@Gabriela: l-am comandat de pe quelle.ro

Trimiteți un comentariu