marți, 12 ianuarie 2010

Ardei gras si rosii umplute cu orez

Mi-am facut planurile acestei cine in clipa in care am vazut reteta. Cumparat ingredientele in pauza de masa si seara m-am pus pe treaba. A durat putin prepararea ... si a fost o cina tarzie insa a meritat.


Ingrediente:
- 2 ardei grasi rosii
- 2-3 rosii
- 1 ceapa
- 150 gr orez
- o cana de supa/apa fierbinte
- frunze de busuioc
- 80 gr mozzarella
- 80 gr vin alb
- un pumn de masline
- 25 gr cascaval
- sare, piper, ulei de masline

Preparare:
Intr-o cratita punem putin ulei si adaugam ceapa taiata marunt si o calim. Dupa ce ceapa devine translucida adaugam si orezul. Lasam cateva minute, invartim sa nu se prinda, stingem cu vinul. Atentie sa nu va ardeti. Amestecati pana se evapora vinul.


Turnati supa/apa peste orez, adaugati busuiocul si maslinele si lasati sa fiarba.


Intre timp curatam/taiem legumele si branzeturile. Cand orezul este cam jumatate fiert luam cratita de pe foc si lasam cateva minute sa se racoreasca. Adaugam mozzarella si cascavalul si amestecam pana se omogenizeaza.


Umplem legumele cu umplutura de orez si le asezam intr-un vas de yena (puteti sa ungeti vasul cu putin unt).


Dam la cuptor la foc mic-mediu pana se patrund legumele (ardeiul se va coace mai greu decat rosiile, dar mie imi place sa simt ardeiul sa nu fie fleosc).

Am servit cu cateva feliute de bacon prajit.

Pofta buna!


Reteta Maya.

1 comentarii:

Anastasia spunea...

I-mi place foarte mult cum arata mancarica ta, eu sunt fana ardei umpluti si sarmale si cred ca am sa-ti incerc foarte curand reteta :) o zi buna !

Trimiteți un comentariu