joi, 4 februarie 2010

Cannelloni umpluti cu ricotta, spanac si sunca

O cina la care am avut musafiri. Nu musafiri ... cum se zice cand vin prietenii buni in vizita? Nu ii poti cataloga drept simpli musafiri, nu? Oricum am decis sa pregatesc o cina daca nu deosebita cel putin gustoasa si pot zice ca mi-a reusit. Dupa ce am tras o tura de nervi pe mirificul Auchan in care nu gasesti nici ricotta (adica urda noastra romaneasca) si nici cannelloni, a trebuit sa ajung si pana in Real ca sa pot completa cumparaturile :) ... se vede ca mi-am dorit victoria cu aceasta cina.


O imbucatura si pentru voi ... cei pofticiosi :)


Ingrediente: 4-5 portii, se poate calcula aprox. 4 cannelloni per portie
- 19-20 bucati de cannelloni Barilla
- o ceapa
- 2 catei de usturoi
- 2 cutii de rosii taiate bucati
- 450 gr de spanac congelat
- 250 gr ricotta
- 200 gr sunculita
- un ou ecologic sau de casa
- 125 gr mozzarella
- 2 rosii
- sare, piper, ulei de floarea soarelui sau de masline (sa nu fie extravirgin)

Intr-o tigaie prajim putin sunculita taiata cubulete. In alta punem putin ulei si prajim ceapa taiata Juliene si cateii de usturoi taiati fin. Lasam 2-3 minute, atentie sa nu se prajeasca, si apoi adaugam spanacul. Condimentam si lasam sa se caleasca pana scade apa lasata de spanac. Oprim focul si lasam 5 minute sa se racoreasca.

Intre timp intr-un bol amestecam ricotta cu oul si adaugam sunculita. Omogenizam. Adaugam spanacul si mai condimentam daca este nevoie.


Intr-un vas de yena punem sosul de rosii astfel incat sa acoperim fundul acesteia. Apoi asezam bucatile de cannelloni umpluzi cu compozitia de ricotta si spanac: intr-un posh/punga/ce folositi de obicei adaugati pe rand compozitie si umpleti tuburile de cannelloni.


Dupa ce ati aranjat frumos pastele, turnati sos de rosii din nou astfel incat sa acoperiti toata suprafata pastelor. Asezati apoi rosiile taiate feliute si mozzarella. Dam la cuptor pentru 30-35 de minute si servim cald.


Reteta e adaptata dupa cea a lui Jamie Oliver. Pastele cannelloni nu se fierb inainte de folosire (am mai vazut si retete in care se fierb insa nu este necesar, plus ca e o corvoada sa le dezlipesti dupa fierbere fara sa se rupa, etc). Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu