sâmbătă, 16 martie 2013

Salata calda de cartofi dulci

Vazusem ieri reteta salatei si mi-a facut, nu cu un ochi, ci cu doi. Am cumparat repede cele necesare, iar seara ne-am delectat cu aceasta delicioasa salata. Neaparat trebuie incercata. 


Ce am folosit eu pentru salata: 900gr cartofi dulci, 300gr ciuperci champignon, 2 fire de ceapa verde, patrunjel verde, o mana de migdale prajite, ulei presat la rece, sare, piper. Pentru dressing am amestecat ulei de masline, 2 linguri de zeama de portocala, 1 lingura de zeama de lamaie, 1 lingura de otet de mere.

Intr-o tava am pus cartofii curatati, taiati cubulete si amestecati cu 2 linguri de ulei, sare si piper. I-am pus la cuptor. Dupa aproximativ 20 de minute am adaugat ciupercile curatate si taiate bucati generoase, si acestea amestecate cu putin ulei, sare si piper. Am mai lasat totul la cuptor pana s-au copt cartofii. 

Intr-un bol am pus cartofii si ciupercile, ceapa verde si patrunjelul taiate, migdalele taiate grosier, si am adaugat dressingul. Amestecat putin, pus in farfurie si devorat. 


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu