joi, 27 ianuarie 2011

Mancare de fasole cu curry

Cred ca era pe punctul de a expira o punga de fasole ce o aveam in fundul unui sertar ... descoperita de mama la ultima vizita :) Ca sa nu fac risipa am facut mancarica aceasta.


O explozie de culori ... care ar fi fost in continuare incantatoare daca bobitele alea verzi s-ar fi fiert deodata cu restul :)


Pentru mancarica am folosit fasole boabe fiarta (pusa la inmuiat 2-3 ore si apoi fiarta), 2 cepe, 3 catei de usturoi, 1 lgt curry, 1 lgt boia dulce, sare, piper, o mana de patrunjel.

Intr-o tigaie am pus ulei de floarea soarelui in care am calit 1 minut ceapa si usturoiul taiate marunt si apoi am adaugat o ceasca de apa. Am lasat la foc potrivit pana s-a evaporat apa si s-a format un sos.


In acel moment am adaugat fasolea fiarta, am mai adaugat 1/2 ceasca de apa, a dat un clocot si am adaugat condimentele. Inca 5 minute pe foc si gata, am pus patrunjelul si am oprit focul.


Am servit mancarica calda, optional cu o portie mica de cartofi copti la cuptor :)

1 comentarii:

Unknown spunea...

Arata tare bine. Cred ca e minunata!

Trimiteți un comentariu