sâmbătă, 2 februarie 2013

Vafe cu banane

Nu ca ar fi indicat sa le mancam pe post de cina, dar asta a iesit in seara aceasta. Am vrut sa fac clatite cu branza burduf, insa nu aveam apa minerala, si magazinul departe fiind, vreo 200 de metri, am lasat-o pe maine. Am reusit sa citesc si editorialul revistei Historia de luna aceasta, sa vad cand o sa reusesc sa o si termin de citit.



Intr-un bol am amestecat 50gr unt topit, o cana de iaurt gras, un ou de casa, 2 linguri de zahar Rapandura, 5 linguri cu varf de faina, 2 banane, o lingurita de praf de copt. Aparatul de vafe l-am uns cu ulei de cocos. Daca nu aveti aparat de vafe se pot face pancackes, eventual mai adaugati putina faina.


Am servit cu dulceata de mure. Merge bine si o cana de iaurt. Pofta buna!

4 comentarii:

Teobucatar spunea...

Super!Merg cu orice!

Carmen spunea...

super :)
eu tocmai mi-am cumparat un aparat de vafe si vreau sa fac un vafe party; nu stii cumva si o reteta de vafe saratte?

Bianca spunea...

@Carmen: nu am facut vafe sarate inca.

Bianca spunea...

@TeoBucatar: da, asa e :)

Trimiteți un comentariu