miercuri, 27 iunie 2012

Turtite din ovaz

Le-am facut atat de repede si sunt atat de bune. Si satioase. Si sanatoase. Ce ziceti? 


Am pus la inmuiat, in apa, 12 curmale si 12 prune uscate, pentru 30 de minute. Apoi, cu ajutorul blenderului am facut un piure din 4 mere curatate, curmalele si prunele inmuiate.

Intr-un bol am amestecat 250gr de fulgi fini de ovaz, piureul de mai sus, o lingura de pudra de roscove, 3 linguri de seminte de in rasnite, 5 linguri de cocos, aproximativ 150-170ml de apa/suc de mere/lapte vegetal. Am omogenizat compozitia. In tava tapetata cu hartie de copt am pus turtite aplatizate din compozitie, de 1cm grosime. Am pus tava in cuptorul preincalzit la 180-200grade, pentru 15-20 de minute.


Merg de minune simple. Dar si alaturi de o cana de lapte, putina miere sau, de ce nu, putin gem. Reteta am gasit-o pe blogul CristeleiPofta buna!

1 comentarii:

roryta spunea...

da, arata bine... :)

Trimiteți un comentariu