luni, 5 septembrie 2011

Brioșe cu nuci și pere

Să nu spuneți că nu v-am avertizat: sunt BUNE! Atât de bune încât am uitat că le-am făcut să plece în călătorie în Croația, și ... le-am mâncat eu. Gata am spus-o. Asta am făcut. Eu zic să le încercați. Data viitoare o să încerc varianta sărată de brioșe cu nuci, pere și o să adaug gorgonzola.


Rețeta e cea de la brioșe cu mure și alune. Am înlocuit murele cu 300gr de pere tăiate bucăți și alunele cu 120gr nuci prajite si mărunțite cu cuțitul.

Într-un bol am amestecat 250gr făină albă, un plic de praf de copt, 150gr zahăr brun. În alt bol am amestecat 2 ouă de casă sau eco, 200ml iaurt, 130gr unt topit si răcorit.

Am incorporat amestecul lichid peste cel făinos, am adăugat 100 gr nuci și perele. Am amestecat cu grijă, sa nu fac un terci din pere.


Se pune compozitie cam 2/3 din înălțimea hârtiuțelor. Deasupra am presărat nuci mărunțite și prăjite, cam 30gr, amestecate cu 2 lgț de zahăr vanilat făcut acasă.


Am pus tava la cuptor, foc mic-mediu, pentru 20 de minute; am testat cu scobitoarea dacă s-au copt ori ba. Le-am scos pe un grilaj să se răcească.


Și apoi ... nu mai povestesc nimic. Bune, bune. Pofta bună!

11 comentarii:

sarah spunea...

bune si putine.si zici ca s-au gatat ,ai?daca nu mai sunt asta este,las ca-mi fac si eu ca prea bine arata.o saptamana usoara!

Bianca spunea...

Eu zic ca trebuie incercate :)

Fancy Cake spunea...

Ce parfumate trebuie sa fie!

FLORY spunea...

Apetisante briosele tale,cred ca sunt delicioase!

TeoBucatar spunea...

Imi inchipui ce gust au!Tre sa ma multumesc cu atat pana le fac!

Anonim spunea...

FOARTE BUNEEEEEEEEEEEEEEE SI FRUMOASE AM FACUT SI EU MINUNATE SI PARFUMATE MULTUMIM PT RETETA BIANCA TE PUP MARIA

Bianca spunea...

@Maria: ma bucur tare mult ca v-au placut si voua!

Bianca spunea...

Teo, Flory: trebuie sa incercati si voi, ca Maria ;)

Betty spunea...

Bianca, reteta asta e perfecta pentru proiectul "Dulce Romanie". Ai aici mai multe detalii http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/. M-as bucura sa ni te alaturi

Adina spunea...

Doar o vorba sa-ti mai spun: rusinica!!!!Stii tu de ce.

Bianca spunea...

@Adina: promit ca le refac si vi le aduc pe toate ;)

Trimiteți un comentariu