luni, 27 aprilie 2009

Tort de inghetata

O reteta de la mama mea draga :) Am lins efectiv farfuriile asa cremoasa este inghetata.



Ingrediente: 800gr frisca, 10 oua, 15 lg zahar, 3 vanilii, 2 lg rase de nes, 50 gr cacao.



1. Se bate frisca cu 5 lg de zahar si o vanilie.
2. Separat se bat 10 albusuri cu 5 lg de zahar.
3. In alt bol cele 10 galbenusuri se freaca spuma cu 5 lg zahar si 2 vanilii.

In bolul cu galbenusuri lasam cam un sfert din compozitie, restul amestecam cu albusurile batute si frisca batuta.



Se amesteca cele 3 amestecuri si compozitia rezultata o impartim in trei boluri: o parte peste galbenusurile ramase. In celelalte doua boluri punem intr-unul nesul si in celalalt cacaoa.

Acum in boluri sau pahare aranjam cele 3 parti in straturi asa cum doriti. Eu am pus: nes, oua si cacao, sau cacao, oua si nes sau oricum doriti. Bagam bolurile in frigider ... eu le-am pus de seara pana dimineata deci nu stiu aproximativ in cat timp se prinde compozitita.



Cel mai super e ca dupa ce scoateti din frigider se poate manca inghetata un-doi, deoarece este cremoasa, fara adaos de apa nu este inghetata tare si se inmoaie repede. Pofta buna!

2 comentarii:

Marcela S. spunea...

Yummy!!! Tare as mai vrea o portie cat de mica. Pupici.

Bianca spunea...

Hihi ... eu zic sa o incerci caci merita fiecare bucatica :)

Trimiteți un comentariu