miercuri, 19 mai 2010

Biscuiti integrali cu chimen

Biscuitasii sunt o "dedicatie" speciala pentru Raluca :) Cu mult drag.



Ingrediente: o cana de faina integrala Spelta, 1/2 cana tarate de grau, 1-2 lgt de chimen bio, 1 lgt rasa de sare, 4 lg de ulei de floarea soarelui si maxim 10 lg de apa rece. Data viitoare vreau sa mai pun o lingura de ulei in plus.



Intr-un bol punem ingredientele uscate, adaugam uleiul si apa rece cate o lingura pe rand pana obtinem un aluat omogen, nelipicios. Intindem o foaie subtire, impungem cu furculita tot aluatul si apoi il taiem patrate/dreptunghiuri dupa preferinte.



Asezam biscuitii intr-o tava in care am pus o foaie de copt si punem tava in cuptorul preincalzit la foc mic-mediu pentru 10-12 minute. Scoatem biscuitii pe un grilaj si ii lasam sa se raceasca. Pofta buna!

8 comentarii:

Anonim spunea...

YOU ROCK!!!

ioi, ce bine arata!!! chiar mai bine decat cei de cumparat!! multumesc mult, mult pentru dedicatia asta super apetisanta, abia astept sa ii incerc si eu!!

multi pupici pofticiosi!!

Ina Todoran spunea...

ahhhhhhhh, ii fac si eu! Ne omori Bianca draga :))

Bianca spunea...

Fetelor dragelor ... v-as face cate o portie fiecareia :) Va multzu.

kzarinne spunea...

dear, am revenit! vreau sa fac biscuiteii si as avea nevoie de doua lamuriri:

- chimenul il prajesti inainte sau il pui "crud"? eu am chimen din care imi fac ceai dar asa crud nu are un miros placut! mie imi place tare mult gustul de chimen prajit, asa o sa fie in biscuiteii scosi din cuptor?

- faina Spelta de unde? am intrebat la magazinul bio din cartier si nu aveau. casa bio sau cosul verde? ca sa merg la sigur! :)

multumesc frumos!! pupici!

Bianca spunea...

Ralu draga eu am cumparat chimen bio si faina Spelta de la Casa Bio. Chimenul are un miros puternic si cand se coace e si mai tare. Eu iti recomand sa incerci intai fara sa ii prajesti deoarece nu stiu cum se comporta daca il prajesti si apoi il pui in biscuiti si i; mai coci odata. Spor la bucatareala.

kzarinne spunea...

multumesc, bia!! (sau tot ralu?)
maine ii incerc!
pupici!

Bianca spunea...

Bianca/Bia :)

alexandra spunea...

Am reusit sa fac si eu acesti biscuuti deliciosi ...doar ca am schimbat-o putin :) am inlocuit taratele de grau cu tarate de ovaz si am pus seminte de floarea soarelui si in ) foarte buni .

Trimiteți un comentariu