luni, 30 martie 2009

Turtite din branza de vaci

Niste turtite deosebite, pline de branza. Sunt o alternativa rapida si gustoasa la papanasii clasici (neprajiti). I-am servit cu sirop de mure. Sunt la fel de buni si calduti si reci. Reteta am preluat-o de pe blogul Cristinei.



Ingrediente: 400 gr branza, 50 gr zahar brun (sau alb), o lingurita praf de copt stins cu 2 lg suc de lamaie, 1 galbenus, cateva stafide, faina cat cuprinde. Pentru ca branzica mea a fost destul de uscata am pus doar 5-6 lg de faina. Daca branza este mai umeda aluatul va cere mai multa faina (pana la 10 lg).


Se pun intr-un bol toate ingredientele si se framanta pana se obtine un aluat putin lipicios, pe care il puteti manipula.

Cu ajutorul unei linguri formam bilute (cam o lingura de aluat) pe care le invartim cu mana in putina faina, apoi le turtim si punem cateva stafide.



Intr-o tigaie unsa bine cu ulei punem turtitele, si le prajim la foc mic-mediu pe-o parte si pe alta, cateva minute.



Mie mi-au placut tare mult, si cu proxima ocazie o sa le refac. 

PS: branzica de vaci era de casa, 100% natur si gustoasa.

2 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Superbe ti-au iesit! Si eu le-am fost ochit sa le fac

Bianca spunea...

Si eu le ochisem de o vreme insa nu am avut branza la indemana cand imi aminteam. Sunt tare gustoase :)

Trimiteți un comentariu