miercuri, 1 februarie 2012

Curry de linte și spanac

După cum spuneam și în postarea anterioara, se găsește spanac proaspăt în piață. Acuma, dacă luasem un kilogram de spanac, folosind majoritatea la tarta cu spanac, dar rămânând ceva, a fost musai să refac acest curry. Refac, deoarece l-am făcut și săptămâna trecută la una din întrunirile "girl's night in", unde de obicei pregătim un fel carnivor, unul vegetarian și eventual un desert. Se pune în scenă rapid și ne-a servit pe post de cină alături de puțină mămăligă.


Ingrediente:
- o ceapă
- 2 căței de usturoi
- o conservă de linte
- apă, curry, turmeric
- 300 gr spanac proaspăt
- 3-4 linguri de iaurt gras sau smântână

Într-o tigaie am pus puțin ulei de măsline și o ceapa și 2 usturoiul tăiate mărunt. După ce s-a înmuiat ceapa și usturoiul nu s-a ars, am adăugat lintea scursă bine, o ceașcă de apă, curry, turmeric, sare și piper. A bolborosit toată treaba cam 5-6 minute, am adăugat spanacul spălat bine și scurs și am mai lăsat pe foc 3-4 minute. La sfârșit am oprit focul și am adăugat iaurtul.

Cât timp pregăteam curry-ul am făcut rapid o mămăligă și apoi am cinat. Poftă bună!

2 comentarii:

maria elena spunea...

Draga Bianca, te asteapta un premiu pe blogul meu, daca iti face placere. O seara frumoasa.

Ramona Alina spunea...

Îmi place mâncarea ta, eu am curry f picant pe care am sal pun la lucru:)

Trimiteți un comentariu