duminică, 1 aprilie 2012

Conchiglioni umpluți cu ciuperci și pastramă

Acum că am găsit pastele, doar nu credeți că m-am oprit la un singur fel. Mi-am făcut stoc de paste. Am pregătit și o umplutură cu pastramă. Un sos ragu ar fi fost bestial, dar na, bine si așa.


Ingrediente:
- 12-14 conchiglioni
- 100 gr ciuperci champignon sotate
- 100gr pastramă
- o jumătate de dovlecel mic
- 2 linguri de smântână
- parmezan
- sare, piper
- o conserva de roșii bucăți cu busuioc

Am pus la fiert o oală cu apă, încăpătoare, iar când a început să clocotească apa am adăugat pastele. Se fierb al dente. Între timp m-am ocupat de sos.

Într-o tigaie am călit, în puțin ulei de măsline, pastrama de porc, tăiată cubulețe. După 5 minute am adăugat și dovlecelul tăiat cubulețe, călind încă 2-3 minute. Aceastea le-am transferat într-un bol, adăugând ciupercile sotate și frunzele de pătrunjel.


Cu ajutorul mixerului vertical le-am mixat, nu chiar pastă, iar apoi am adăugat smânână, sare si piper după gust.


După ce au fiert pastele, le-am răcit sub jet de apă și am așezat fiecare scoică pe o farfurie cu "fața" în jos ca să se scurgă puțin. Am umplut pastele cu compoziția pregătita și le-am așezat în vasul termorezistent.


Peste pastele aranjate frumos, am turnat conserva de roșii, am presărat parmezan și am băgat vasul în cuptorul preîncălzit, la foc mic-mediu, pentru 20 de minute.


Poftă bună!

3 comentarii:

Unknown spunea...

o bunatate nu alta! imi plac pastele umplute si combinatia propusa de tine e buna, foarte buna!

Teobucatar spunea...

Deliciu,ciuperci,pastrama...Ispititor

Bianca spunea...

@Andreea, Teo: daca e buna combinatia si e si ispititoare, sa faceti o portie cat de curand ;)

Trimiteți un comentariu