vineri, 6 aprilie 2012

Mâncare de mei cu leurdă

Dacă ați fost prin piață de săptămâna trecă încoace poate ați observat că a apărut leurda. Leurda e un usturoi verde :) Săptămâna trecută avea un preț cam nesimțit: 1.5 lei legăturica. Ieri am cumpărat cu 1 leu legătura. Și bine spunea Adina astăzi că sunt pline pădurile de leurdă și noi o cumpărăm.

Eram în cumpănă, oare ce să pregătesc să fie bun și pentru cei mici și pentru cei mari. Ina a scris pe FB aseară că urmează o rețetă de mâncare de mei cu leurdă și gata, asta a fost, sclipirea. Până la urmă și-a rearanjat postările pe blog și a oferit-o pe aceasta prima, iar eu am și făcut-o la micul dejun. Buuuuun. Și rapid.


Ca să nu o mai lungesc. Am început cu opționalele: am fiert 2 linguri de quinoa 20 de minute. Într-o cratiță am înăbușit o ceapă mică în 2 linguri de ulei și puțină apă. După ce s-a înmuiat am adăugat o cană de mei spălat bine, 2 căni de apă și sare. După 10-15 minute (în funcție de timpul necesar meiului să fiarbă) am adăugat quinoa și o legătură de leurdă spalată și ruptă cu mâna. După 3-4 clocote am oprit focul și am adăugat puțină lămâie.

Tadam. Gata. Micul dejun. Dacă mai ajung în piață poate încerc și pateul de leurdă. Și aș vrea să mai fac și un pilaf cu urzici.

Poftă bună!

1 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Paste fericit!!!

Trimiteți un comentariu