miercuri, 13 mai 2009

Ciuperci umplute cu branza burduf

Sunt delicioase facute  la gratar, insa o optiune buna este si facutul ciupercilor la cuptor. Noua ne plac aceste ciuperci si le-am savurat la cina.



Ingrediente: ciuperci champignons medii ca marime (eu am avut 20 de bucati), o branza burduf (eu am avut de la Napolact si am folosit jumatate din punga), verdeturi optional (eu am folosit marar), o rosie optional.

Intr-un bol se amesteca branza burduf cu verdeata.



Se curata ciupercile de pielite, se rup coditele, se umplu cu branza si se aseaza in tava in care am pus hartie de copt (se poate si fara hartie de copt). Daca avem o rosie prin frigider, o taiem feliute si ornam ciupercile umplute. Coditele de la ciuperci le curatam, le saram si le punem intr-un colt de tava.



Se dau la cuptorul preincalzit pentru 20 de minute. Probabil vor lasa apa ciupercile, sau va iesi putin branza pe dinafara. Nicio problema: apa se va evapora. Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu