sâmbătă, 30 martie 2013

Supa crema de broccoli si leurda

Ajung din ce in ce mai rar in piata. Ma intristeaza acest lucru. Teribil. Nu prea pot sa fac nimic in aceasta privinta, deci e si mai trist. De data aceasta am reusit sa aliniez treburile astfel incat sa intru 5 minute, batute pe ceas, pana in piata. Am cumparat o legatura mare de leurda, broccoli era in frigider deja, reteta ochita zilele trecute din mediul online.


Intr-o oala am pus o lingura de unt/ulei/untura de cocos. Inca nu m-am dumirit care o fi diferenta dintre ele, daca nu aveti puneti ulei. Am calit o ceapa taiata marunt vreo 2 minute, am adaugat 600gr buchetele de broccoli, un cartof mare taiat cuburi mari, o telina mica proaspata. Am acoperit legumele cu apa si le-am lasat la fiert 15 minute. Apoi am adaugat legatura mare de frunze de leurda, lasand cateva proaspete pentru servire. Dupa inca 5 minute am tunat compozitia in blender, vrum, vrum, inapoi in oala. Inca doua clocote, sare, piper. Gata supa.


Pentru servire am folosit frunze de leurda taiate marunt si alune caju, prajite si tocate grob. Merge de minute si cu smantana si paine de casa. Pofta buna! 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Delicioasa supica asta, cred ca e tare buna combinatia!

Anonim spunea...

I know this website provides quality based content and
extra material, is there any other website which presents such information in quality?


Also visit my homepage; jocuri poker online gratuit

Trimiteți un comentariu