marți, 21 iunie 2011

Broccoli și conopidă pane

E prima dată când am vazut de vânzare broccoli în piață. Cultivat la noi adică. Și da, se vedea ca e proaspăt tăiat și avea o culoare ... un verde minunat. Am cumparat fără ezitare și l-am pregătit pane pentru cină.


Am făcut și un sos simplu din smântână grasă si usturoi.


Inițial am vrut doar să desfac buchețele broccoli si să îl fac pane, însă am decis sa îl opăresc 5 minute. Așa că l-am desfăcut, buchețele mai măricele, am turnat apă clocotită cu sare și l-am lăsat 5 minute, apoi am scurs apa. Am pregătit un "maglavais" din 4 ouă, faină, sare și piper. Acest maglavais trebuie să fie gros, sa curgă, însă să fie gros astfel încât să "stea" pe bucățile de broccoli. Am încins (musai încins) ulei într-o cratiță, ulei cam de 4 cm să fie, și am prăjit pe rând până s-au rumenit. Să aveți pregătit și un capac, în caz că mai "sare" uleiul.


Dacă vă place în mod deosebit broccoli și în stare mai crudă, vă sugerez să nu îl opăriți. Tot pe aceeași idee, însă cu conopida fiartă al dente (musai al dente, sa nu fie fleoșc), am făcut și conopidă pane servită alături de un cârnaț prăjit. Poftă bună!Aliniere în centru

6 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place foarte, foarte mult conopida pane! Mi-ai facut pofta!

Alexandrina

Bianca spunea...

@Alexandrina: sa incerci si broccoli; cred ca iti va place.

Anonim spunea...

foarte gustos :) si dovleceii pane sunt o nebunie.

apropo de broccoli, aici am tot mancat clatite cu broccoli si branza la cuptor, alaturi de un sos foarte bun din iaurt, cu rosii si busuioc.

:*

Mona

Bianca spunea...

@Mona: erau straturi de clatite si intre ele broccoli si branza sau cum? Aveau si ceva sos peste ele? Suna bine :)

Ramona Alina spunea...

Delicios!!! mi-ai fãcut o poftã...

Anonim spunea...

Clatitele erau rulate si umplute cu brocoli si morcov fierte, cascaval, apoi bagate la cuptor si gratinate.
Langa ele, un sos din iaurt, cu rosii uscate si busuioc :).

Trimiteți un comentariu