marți, 17 mai 2011

Pizza quattro formaggi

For all you "formaggi" lovers :) Eu ma enumar printre ei.


Aluatul folosit e cel de la Pizza "casei". Branzeturile ce si-au jucat rolul au fost gorgonzola, mozarella, svaiter si parmezan. Si cateva masline. Si un sos din putin bulion, pasta de ardei iute, oregano, sare, piper proaspat macinat.


Am intins o foaie subtire de aluat pe care am pus-o intr-o tava, am uns cu sos si apoi am adaugat branzeturile: gorgonzola si mozarella faramitate, iar parmezanul si svaiterul feliate subtire.


Am tinut pizza in cuptorul incins cateva minute si am devorat-o cat de iute am putut ... m-am oprit din a mai face pizza pana nu am terminat de savurat pizza mea.

5 comentarii:

cupcake spunea...

e pizza mea preferata..:X

FLORY spunea...

Ce bunaaaa!

Nil spunea...

super! sunt fan pizza

Anonim spunea...

wow super :) abia astept

Mona

Bianca spunea...

Multi fani ai aceste pizza :) You rock :)

Trimiteți un comentariu